    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Date: Sat, 9 Jan 2010 19:52:59 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 09 Jan 2010 15:51:03 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ja miałem kartę od 11/08 i nową mam od 11/09. Nie mam żadnego obniżenia
    > zwrotu, żadnych ubezpieczeń -- nic. I nie czuję, by od lutego miało się
    > coś zmienić.
    >
    > Jak dla mnie karta kredytowa tego banku odpowiada w 90% moim potrzebom
    > (te 10% pozostawiam sobie na nieuświadomione jeszcze cechy). Jak jeszcze
    > zwiększą limit do zwolnienia to pomyślę o jej skasowaniu.

    Ja pierwszą kartę miałem ważną do 1/2010 (ale procedura zaczęła się
    jeszcze zanim A otworzył oddziały oficjalnie - przelewy za friko). W
    sierpniu zmieniłem okres rozliczeniowy czyli dostałem nową kartę i mam ją
    ważna do 8/2010, ale to niby ta sama karta. W styczniu robiłem dwa razy
    przelew z karty i patrzyłem przed chwilą i poszedł bez żadnych opłat.

    --
    xbartx