  • Data: 2004-09-24 18:55:03
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dostała TOiP? Przeczytała co podpisuje?

    napisalem przeciez ze pani przekonwyala ze to nic nie kosztuje. W innych
    bankach np. eurobanku pracownik za bledne poinformowanie albo jego braku np.o
    kosztach kredytu i po reklamowaniu takiego zajscia przyznaje sie racje
    klientowi i pracownika obciaza kara 50 zl.

    > To w koncu Ty czy Twoja znajoma tš lokatę założyła?

    napisalem ze znajoma, a o wszystkich aspektach sprawy wiem bo potrzebuje
    pomocy i szuka jej u mnie a ja u Was grupowicze...