  • Data: 2004-09-24 20:18:47
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wakacyjna pewnie tylko różniła się % i ew. jakimœ bonusem a nie samym
    > sposobem zakładania lokaty.

    widze ze posiadasz spora wiedze i znasz oferte LB i to sie chwali!! ale
    dyskusja chyba poszla w zly kierunku..nie interesuje mnie dokladnie co, gdzie
    ile? ale etyczne i prawne konsekwencje celowego wprowadznia w blad klienta i
    naciagani na koszty ktore wg . wiekszosci sa jawne -TOiP a dla laikow
    psolugujacych sie rekomendacja ustna, wydawaloby sie profesjonalistow -
    bankowcow vel. pracownikow taka forma jest wystarczajaca. Moze pani z punktu
    obslugi klienta miala taki kaprys: raz mowila prawde, innym razem "oszukiwała"
    zeby zcycie uczynic sobie ciekawszym. Niestety moja znajoma tak czy owak
    bedzie reklamowac...no i z LB to koniec...czy im sie to oplaci?..niech sami na
    to sobie odpowiedza....