  • Data: 2004-09-25 06:01:09
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli nie zapoznala sie z toip a podpisala ze zapoznala sie, to teraz
    > bedzie miala sprawe o poswiadczenie nieprawdy ;-)))

    juz to pisalem kilka razy:zalozyla lokate to musiala otworzyc konto byc moze
    nawet przeczytala TOiP, po jakims czasie chiala zrezygnowac z konta likwiujac
    lokate ale przekonywana ja ze to nic nie kosztuje(oplata za konto)..no to nie
    sprawdzala drugi raz TOiP...a czy wogole wiecie ze jest cos takiego jak
    nierownosc podmiotow gospodarczych (stron) w obrocie handlowym i stad tez
    mozna dochodzic swoich praw...jak dla mnie tez EOT.o rozstrzygnieciu
    poinformuje na prv.