    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Date: Thu, 18 Jun 2009 18:48:03 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > skippy wrote:
    >

    > Ile razy w miesiącu stwierdzasz, że się myliłeś? Dlaczego ty możesz, a ktoś
    > inny nie? Co to za argument? Wtedy tak myślał, a teraz inaczej. Dalej
    > myślisz, że dzieci znajduje się w kapuście? Przecież był okres w Twoim
    > życiu, że tak myślałeś i opowiadałeś o tym innym. Skąd oczekiwanie, że
    > polityk jest innym człowiekiem niż Ty sam?

    totus, to nie jest tak do końca... pamiętaj że JK to nie jest zwykły człowiek,
    to jest człowiek jak mówi z wyższej półki... w tym czasie gdy on pisał
    ekonomiczne panegiryki to Niesiołowski na przesłuchaniu dostawał w mordę z
    piąchy od ubeka i na Lenina się nie powoływał... a teraz mu prezio powiedział
    że był tchórzem... zresztą ci co znali prezesa to twierdzą że on dopiero teraz
    stał się taki bezkompromisowy... w czasach komuny był bardzo strachliwy, a gdy
    był w świcie Wałęsy nie ruszał się nigdzie bez kubełka wazeliny... to nie jest
    tak że w tamtych czasach trzeba się było płaszczyc do Lenina, bo inaczej się
    nie dało... mój ojciec był inżynierem i miał opinie genialnego wynalazcy...
    miał całe mnóstwo patentów, i żeby mógł zrobic tak zwaną karierę był jeden
    drobny wymóg, trzeba się było zapisac do PZPR... a ojciec w takich momentach
    pokazywał zawsze gest Kozakiewicza... jak byłem małym chłopcem to pamiętam
    dokładnie, jak przychodził do nas do domu dyrektor i błagał ojca by się
    zapisał... ojciec zawsze grzecznie odmawiał, nie dlatego że traktował to jako
    bohaterski gest, ale dla niego było oczywiste że się nie może zeszmacic... mi
    prywatnie to zwisa czy ktoś w czasach komuny całował łyse czoło Lenina, ale od
    pewnych ludzi wymagam po prostu więcej...