  • Data: 2010-08-11 12:13:46
    Temat: Re: "nie-zdolność" kredytowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7k4zuk2ida4c$....@k...kojer...

    > No ale ty nie jesteś typowym klientem. Miałeś w tym banku inne produkty?

    Miałem. Niemniej jednak to była typowa oferta z telefonicznej promocyjnej
    łapanki i "wniosek" był jakoś standardowo rozpatrywany. Czyli zostałem
    zakwalifikowany do oferty na jakiejś tam podstawie (zapewne posiadania i
    stylu używania produktów banku), ale potem to już szło jak rozumiem
    standardowym torem.

    Dążę do tego, żeby nie traktować "zdolności kredytowej" nadmiernie poważnie,
    jako jakiegoś ścisłego pojęcia. Moje doświadczenia wskazują, że jest to
    pojęcie skrajnie niedookreślone i płynne.