  • Data: 2010-08-11 13:50:47
    Temat: Re: "nie-zdolność" kredytowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Feromon wrote:

    > Właśnie mam żal o to "potencjalne" traktowanie mnie jak dzidziusia,
    > co nagle weźmie 63 tysiące kredyciku do zabawy. Bo takie mam sumaryczne
    > limity.

    Dlaczego ma tego nie uwzględniać skoro w każdej chwili możesz to zorbić.

    > I miesięcznie do spłaty bym miał ponad 13 tysięcy złotych. Moja polisa
    > na życie chyba tego nie obejmuje :))

    Czyli nie będziesz w stanie spłacać. Dlatego lepiej ci nie dać.

    > Bank powinien raczej patrzeć, jakie dotąd kredyty spłacałem w terminie i
    > z jaką miesięczną ratą,
    > bo to jest miernikiem mojej zdolności kredytowej a nie zarobki ani limity.

    to jest historia i absolutnie nie wyjasnia przyczyny po co ci teraz
    kolejny kredyt skoro masz do dyspozycji parwie 40 tys.
    Najwyrazniej za mało skoro chcesz jeszcze.

    > A limitu karty nie chciałem (i nadal nie chcę) obniżać, bo to miło mieć
    > taką świadomość luksusu...

    dlatego wiecej nie dostaniesz.