  • Data: 2009-02-23 10:44:44
    Temat: Re: nieaktywne konto bankowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:38:00 +0100, zly napisał(a):

    > No ok, czyli ja to rozumiem tak. Bank, moze sobie wybrac wysylke listem.
    > Z tym, ze dopoki nie jest to list polecony lub za potwierdzeniem
    > odbioru, nie jest spelniony warunek "gdy doszło do niej w taki sposób,
    > że mogła zapoznać się z jego treścią", bo nie ma żadnego dowodu na to,
    > ze 'doszlo'. Nawet nie ma dowodu, ze wyslany list zostal.

    Źle to rozumiesz.
    Masz rachunek w mBanku? Czy mBank kiedykolwiek wysłał do swoich klientów
    listy informujące o obniżeniu/podwyżce oprocentowania na rachunku?
    Nie, ogranicza się do informacji na www.

    Polecam art. 384(1) kc oraz art. 384 par. 2 kc, przy czym dla pełnego
    zrozumienia początku zdania -- także art. 109 pr.bankowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl