  • Data: 2006-01-31 13:34:49
    Temat: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mark wrote:
    [...]

    > Bank który pracuje w godz. 9-16 nie jest bankiem (w moim mniemaniu) dla
    > ludzi pracujących, a dla emerytów. Bank który nie informuje (a ma do mnie 2
    > adresy, 2 numery telefonów, mail-a) o powstałym długu jest złodziejem. Bank
    > którego infolinia służy tylko porozmawianiu sobie, a nie spełnia żadnej
    > funkcji praktycznej - jest moim zdaniem bankiem przestarzałym, conajmniej o
    > epokę w dobie bankowości elektronicznej.
    Chwila, jeżeli jesteś taki nowoczesny i elektroniczny to powinieneś miec
    sez@ama (czy jak się to tam w BPH zwie), za ciężko było w takim razie
    spłacić przez internet ?

    NIe przepadam specjalnie za BPH (za skomplikowanie ich TPiO głównie),
    ale tutaj to trudno naprawdę nie odnieść wrażenia, że zachowałeś się jak
    dziecko, któremu mamusia musi wszystko pod nos podstawić.

    KJ