  • Data: 2006-02-02 14:18:29
    Temat: Re: nieczyste?? zagrywki PBK/BPH
    Od: "Bogdanek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:drngfm$n9e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przez moje lenistwo i niedopatrzenie PBK/BPH naciągnął mnie na prawie
    200zł.
    myślę żę dałeś się naciąć bo bank znalazł LENIA którego mógł naciać na 200zł
    taki jest efekt nie czytania umowy zawartej z bankiem na kk oraz nie
    zaznajomienia się z
    tabelą opłat, prowizji i kar.

    > Minął rok noszenia nieaktywnej karty w portfelu. Moja nieaktywna karta
    VISA
    > została obciążona kwotą 75zł opłaty rocznej.
    > Nie dostałem żadnego pisma o tym fakcie. Stanu VISY Silver przez internet
    > też nie sprawdzałem.
    zerknij do umowy na obowiązki posiadacza karty

    > Tym razem dostałem pismo, ale przeczytałem je na dzień przed ważnym
    wyjazdem
    > w weekend. Nie zdążyłem spłacić karty (chciałem osobiście wczoraj, ale nie
    > wyszło z braku czasu, a raczej chorych godzin pracy tego banku) i dostałem
    > kolejne 50zł kary.
    smutne jak bardzo nie lubisz swoich pieniążków

    > 1. dlaczego ten bank pracuje tylko w godz. 9-16? przynajmniej placówka
    gdzie
    > mam konto?
    Nie ma rejonizacji w tym banku - tłumaczenie małego, skarconego dziecka:(
    Mozesz taką sprawę wyjaśnić w dowolnej placówce. Można podpisać aneks do
    umowy
    na udostępnieni kanałów telefoniczncyh czy siakiś tam i wtedy nie trzeba
    takich rzeczy wyjaśniać
    w placówce

    > 2. jakim cudem bank ściągnął sobie pieniądze z MOJEJ do tego NIEAKTYWNEJ
    > karty kredytowej?
    patrz umowa

    > 3. jakim cudem bank, który potrafi ściągnąć pieniądze z MOJEJ NIEAKTYWNEJ
    > karty kredytowej, nie potrafił spłacić zadłużenia z konta powiązanego? (na
    > koncie przez cały czas jest kasa). Dlaczego by to zrobić muszę OSOBIŚCIE
    > złożyć pisemną, podpisaną dyspozycję, a jako, że pracuję od 8-16 to muszę
    > brać wolne by to zrobić? Dlaczego karta VISA nie potrzebuje takich
    pisemnych
    > dyspozycji?
    patrz umowa

    > I najważniejsze, czy jest jakiś sposób by te pieniądze do mnie wróciły?
    nie

    z pozdrowieniami
    Bogdanek