    From: MiKo <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Date: Fri, 18 Jun 2004 11:22:50 +0200

    Glenn wrote:

    > To że Ty "nie płaczesz" nie oznacza, że ktoś nie ma prawa do tego, aby bank
    > poprawnie zapisał nazwisko na karcie. Zwłaszcza, że zmiana nazwiska
    > dokonywana jest jednostronnie i bez żadnej podstawy prawnej. Możliwości
    > "techniczne" banków mam w "głębokim" poważaniu.

    Ja tez mialem karte w zagranicznym banku, i literki polskie w imieniu i
    nazwsku byly "polskawe". Dla mnie bylo to naturalne, ze musze sie
    dostosowac do lokalnych :zwyczajow". W Anglii tez jezdzilbym lewa strona.
    Twoj postulat oznacza tyle, ze kazdy bank i kazda organizacja platnicza
    musi miec mozliwosc umieszczanie na kazdej karcie i w kazdym pismie
    dowolnej litery z dowolnego alfabetu na swiecie.
    Technicznie wykonalne, ale chyba nie chcialabys placic za taka usluge.
    Najlepszy dowod na to, ze nikt nie chce placic, jest fakt ze tej uslugi
    nie ma.

    Miko