  • Data: 2003-08-08 08:00:45
    Temat: Re: nordea/lg - jaki adres
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK"

    > Nawet jesli nie ma takiego banku to nie znaczy, ze jest to prawidlowe

    skoro zgodne z umowa to prawidlowe :-))

    > Skladamy wypowiedzenie z
    > jednoznacznie wskazanym teminem zamkniecia rachuku np. dzis jest 1-szy,
    > ragulaminowy termin wypowiedzenia to 30 dni, w wypowiedzeniu okreslamy
    > termin zamkniecia rachunku jako 31-szy dzien miesiaca [o ile tyle dni ma
    > ;)].

    w takiej sytuacji na miejscu banku 31 zamknalbym ci rachunek a potem przez
    30 dni trzymal zamkniety zeby po przekonaniu sie ze nic nowego z rachunku
    nie splynelo przelac ci reszte na inne konto.
    Tyle ze takich dyspozycji "na przyszlosc" (że 31 chcesz zlikwidowac
    rachunek) banki nie przyjmuja.

    Normalny klient zaklada sobie konto w innym banku, przelewa wszystko
    zostawiajac 10-20 zl i wydaje dyspozycje zakmniecia rachunku, jak juz nowy
    dziala. Uzywajac nowego spokojnie czeka az stary bank sie rozliczy.

    Co do prowizji za prowadzenie rachunku ktory juz jest zakmniety i nic z nim
    nie mozesz zrobic to żeczywiście jest chamstwo i bezczelność - z takim
    zachowaniem spotkałem się jedynie w BZ-WBK i to przez 60 dni, ale nie
    chcialo mi sie z nimi juz walczyc
    *** blad ***