eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa na kacie - brak liniiRe: odmowa na kacie - brak linii
  • Data: 2003-11-06 07:34:41
    Temat: Re: odmowa na kacie - brak linii
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > ostatnio w duzym hipermarkecie mialam odmowe autoryzacji, mimo, ze
    kasa byla
    > no koncie - na wydruku byl napis "brak linii" - czy to oznacza, ze
    jesli w
    > sklepie jest duzy ruch, to wszysktie terminale naraz sie nie
    polacza? po 3
    > czy 4 razie autoryzacja przeszla, ale kolejka juz mnie zabila
    wzrokiem:)

    To znaczyć może, że coś jest z połączeniem telefonicznym nie w
    porządku. Miałem taki przypadek na stacji benzynowej - w końcu
    sprzedawca "poruszał kablem" i poszło bez problemu.

    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1