eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa na kacie - brak liniiRe: odmowa na kacie - brak linii
  • Data: 2003-11-06 09:14:51
    Temat: Re: odmowa na kacie - brak linii
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bod042$pem$1@foka1.acn.pl...
    > Grzexs <g...@g...pl> wrote:

    > Z połaczeniem - tak, ale w hipermarketach nie jest ono chyba telefoniczne;
    > przecież na rachunki by nie wyrobili ;)

    No wlasnie niewiem jak to jest dokladnie. Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i tu np.
    w takim duzym Markecie jak TESCO, autoryzacja karty trwa cos okolo minuty...
    Wyglada to, jakby szlo normalna linia telefoniczna (wybieram numer, jest
    polaczenie, bezp WAN, nadawanie, odbieranie, autoryzacja XXXXXX). Moze
    market ma z Telepsami podpisana jakas umowe, na podstawie ktorej placi
    zryczaltowana oplate za polaczenia z CKC.

    Natomiast bedac w Szczecinie w markecie Real (gdzie terminale do obslugi
    kart, sa zintegrowane z terminalem kasowym), zauwazylem ze autoryzacja trwa
    kilka sekund (dluzej na drukarce iglowej drukuje sie slip, niz trwa
    autoryzacja). Wiec domyslam sie, ze Real ma jakies bezposrednie polaczenie z
    Polcardem, czy innym centrum autoryzacyjnym.

    --
    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1