  • Data: 2007-06-13 06:24:55
    Temat: Re: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Cze, 21:20, "Aga" <a...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > złozyłam u nich reklamację co do wykonania transakcji, jednak haczyka który
    > dopiero pokazali na wyciągu nigdzie nie umieścili i w odpowiedzi na
    > reklamację otrzymałam tekst:
    >
    > "Jednocześnie Bank Cetelem S.A. przeprasza za nieczytelne materiały
    > informujące."
    >
    > To ma być zart z ich strony? :-)

    No nie do końca, składając reklamację posłużyłaś się materiałami
    reklamowymi.
    Powołaj się na taryfę opłat i prowizji i te materiały, które dostałaś
    razem z kartą albo przy podpisywaniu umowy.
    Jeżeli tego nie ma w oficjalnych dokumentach, masz prawo do
    reklamacji. Poza tym, poza przeprosinami chyba w takim przypadku się
    nic nie należy....choć powinni np. zwolnić z opłaty rocznej jako
    rekompensatę. Koszt dla nich niewielki a jak klient będzie zadowolony.