  • Data: 2003-02-08 10:31:18
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem, co to ma do rzeczy ??? Sprawdzenie po fakcie mam mi zapewnic
    > bezpieczenstwo ? To troszke tak jak uwazac, ze jezeli moge spojrzec przez
    > okno, czy auto jeszcze stoi to mi go nikt nie rabnie :)

    Monitorujesz, reklamujesz w czasie wyznaczonym w regulaminie i sprzedawca
    musi udowodnic, ze zawarles transakcje.

    > Czy wiesz jak wygladaja reklamacje transakcji inetowych, tzn czy jest to
    > jakos uregulowane prawnie ?

    Nalezy czytac regulamin karty lub rachunku i tam to powinno byc wszystko
    opisane.

    > Od niedawna mam karte kredytowa BPHPBK, ubezpieczenie czysto hipotetyczne
    > szczerze mowiac boje sie jej uzywac.

    W wiekszosci przypadkow ubezpieczone sa wszystkie transakcje (ale na roznych
    warunkach, sprawdz umowe ubezpiczenia) z wyjatkiem transakcji wykonanych z
    uzyciem kodu PIN.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska