  • Data: 2003-02-08 14:45:02
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b22lvv$q6r$1@aquarius.webcorp.pl...

    > Monitorujesz, reklamujesz w czasie wyznaczonym w regulaminie i sprzedawca
    > musi udowodnic, ze zawarles transakcje.

    No, pieknie. Tylko nie za bardzo mam mozliwosc monitorowania :(( Mam dostep
    do rachunku tylko przez telefon, do czasu rozliczenia transakcji nie wiem
    jaka transakcja obciaza mi limit, jak sie dowiem, to juz mija termin
    zgloszenia. Nie widze blokad. Czyli szans nie mam.

    > Nalezy czytac regulamin karty lub rachunku i tam to powinno byc wszystko
    > opisane.

    Ano powinno. Ale nie jest

    > W wiekszosci przypadkow ubezpieczone sa wszystkie transakcje (ale na
    roznych
    > warunkach, sprawdz umowe ubezpiczenia) z wyjatkiem transakcji wykonanych z
    > uzyciem kodu PIN.

    Rozumiem, ze zartujesz swiadomie ? czy naprawde tak myslisz ? Warunki
    ubezpieczenia sa tragiczne. Ubezpieczone sa ( PBK ) straty tylko do pewnej
    kwoty, znacznie mniejszej od limitu. Musze zglosic ta strate zanim mam
    szanse sie zorientowac, ze zaistniala. Takie tam drobiazdzki :)) Jednak co
    Citek to Citek.

    > Z pozdrowieniami,
    >
    > --
    > Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

    pzdr
    wkg