eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiosobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartąRe: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
  • Data: 2015-06-03 16:34:10
    Temat: Re: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <n...@p...pl> c...@g...co

    : czymś pochwalę się ale wcześniej załatwię swoją prywatę :)

    Precz z prywatą!!! Precz z komuną!!!
    [chyba jakoś tak...]

    : pytanie do tutejszych fachowców

    Czyli nie do mnie.

    : - które banki oferują debetówkę bez miesięcznej opłaty za kartę
    : albo zupełnie bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej

    Mille na okrągło, ale spóźniłeś się -- wcześniej były wisienki.

    : lub więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie
    : narzucają kwoty tychże operacji?!

    Tych to pewnie dużo.

    : odwdzięczę się poradą, jak dokonać w internecie
    : transakcji kartowej na "zawrotną" kwotę 0,01zł

    Dzięki -- nie skorzystam.

    Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.
    Jeśli załapiesz się (otworzysz konto przykładowo)
    ja dostanę i dostaniesz. Tym, co ja dostanę, mogę
    podzielić się z biednymi -- czyli z Tobą i z sobą. :)

    : jeśli taka transakcja zwalnia z opłaty za kartę
    : ratując np. 3zł lub 5zł, to niewątpliwie warto
    : dokonywać takich właśnie transakcji kartowych...

    Niekoniecznie. Gadzia da za takie coś niemal 2.50 plnów. :)
    Niby 2.5 to połowa 5, ale gadzia daje wielokrotnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'