  • Data: 2009-06-22 14:17:37
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:h1nvm6$903$1@inews.gazeta.pl...
    > 1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
    > wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

    W tabeli oplat, drugi i kolejny przelew elektroniczny z rachunku TOP na rach
    w Getinie jest darmowy. Tworzenie lokat jest przelewem wewnetrznym, takze
    zadnych oplat nie ma. Naprzod musza miec oplate w tabeli, bo jak by pobrali
    to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa niedoinformowane,
    trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
    Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na
    3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do
    2.37PLN. (oraz ustawic sobie lokate odnawialna bez odsetek ,a lokate wlasnie
    zakladac z TOP, bo odsetki beda nam splywaly automatycznie na rach. z
    ktorego zalozylismy lokate) Mam taka nadzieje, ze system zaokraglania dla
    tej lokaty bedzie jak dla innych lokat w Getinie. W innych bankach trzeba
    uwazac, bo np. BZWBK, ING stosuja odrzucanie 3-miejsca po przecinku.