-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: ostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa
Date: 24 Apr 2008 10:30:50 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 33
Message-ID: <4...@n...onet.pl>
References: <fumolo$m8n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1209025850 14925 213.180.130.18 (24 Apr 2008 08:30:50
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2008 08:30:50 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 80.51.105.243, 10.14.14.130, 192.168.243.152
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14)
Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:444953
[ ukryj nagłówki ]> > Wyrabiasz konto w mac banku, to wez na to poprawke.
>
> jasne jasne wczesniejw wyrabialem konta w 4 bankach i jakos wszystko było
> w porzadku co mnie to obchodzi ze to jakis "mac " bank niech bedzie i
> "pac" bank
> czy na stronie eurobanku pisze " uwaga ludzie wezcie poprawke na to ze to "
> mac" bank?"???
> pisze tylko po to zeby ktos tam w tym banku sie obudzil i wzial za zycie
Niestety, ale to płonne nadzieje. To jest po prostu mac bank i tyle. Tak jak
idąc do McDonalda wiesz, czego oczekiwać (czyli pompowanego jedzenia w ogóle
nieadekwatnego do zdjęć promocyjnych, w zawyżonej cenie i jak najszybszej
obsługi kosztem wszystkiego innego) tak idąc do takiego mac banku nie licz, że
Ci czerwony dywan rozwiną i będą skakać koło Ciebie jak w private banking.
> nie da sie zrobic haseł na smsy jak maja inne cywilizowane banki ?
> i normalnej infolinii na której wszystko mozna załatwic ?
> tylko takie traktowanie klienta jak lajkonika ktory moze skakac tam i z
> powrotem
> od okienka do okienka
Eurobank opiera się głównie na kredytach i to w większości dla emerytów. Konto
on-line im się udało, ale zobaczymy jak to będzie dalej jak zacznie więcej ludzi
korzystać. Ktoś tu już pisał, że obsługa głównie wie tylko jak wcisnąć kredyt i
to prawda. Jakikolwiek problem techniczny czy coś odstającego od ich procedury
powoduje lawinę dezorientacji i dezinformacji. Ja się już w sumie przyzwyczaiłem
i czekam, może kiedyś zainwestują w dobrą obsługę, system telefoniczny etc. etc. ;)
Pozdrawiam
Parl Dro
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie