  • Data: 2010-05-19 22:11:04
    Temat: Re: oszczedzanie na emeryture
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 23:57, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > Tak ogólnie to chodzi mi o to, że OFE to jest dobry biznes ale dla
    > zarządzających. Prowizje są skandaliczne a w zamian dostaje marne
    > stopy zwrotu. OFE winno być dobrowolne - a tak to nam się serwuje
    > marketingowy bełkot o tym jak to wspaniale się mają rzekomo nasze
    > pieniądze w OFE.  Pamiętać należy, że pieniądze które pobrano Ci do w
    > OFE to nie są Twoje pieniądze którymi możesz dysponować - to rząd dba
    > o sposób ich wydawania.

    Oczywiscie, ze sa moje. I staram sie do tego przekonac wszystkich. W
    koncu zbierze sie drupa, ktora bedzie glosowac tylko na takich, ktorzy
    zaczna szanowac moja wlasnosc i dadza mi nia swobodnie rozporzadzac.
    Co fajne jest nawet w tej wersji OFE - jesli nie dozyjesz emerytury to
    zgromadzony tam kapital przechodzi na uposazonych i wtedy oni nie beda
    zaczynac ciulania od 0, ale dostana cos na start :). W ZUS wszystko
    znika razem ze smiercia ludzika.

    MK