  • Data: 2002-08-22 12:46:29
    Temat: Re: oszusci z Kredyt
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Aug 22, 2002 at 02:00:04PM +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie zrozumiałeś - chodzi o to, że po jakimś czasie prowadzenia konta u nich
    > nie biorą pod uwagę historii na innym rachunku. Bez sensu.

    A dlaczego? W koncu takie informacje nalezy brac pod uwage w
    kontekscie _przenoszenia_ konta. Dla 90% (pan z Gdanska) ktos kto ma
    konto pol roku jest juz ich stalym klientem i nigdzie sie nie
    przenosi.

    Jest to idiotyzm o tyle ze wszyscy _udaja_ ze mamy stabilna
    gospodarke, kolejny rzad nie chce wszystkiego postawic na glowie,
    Lepper wysypac kolejnego zborza z pociagu - a rzeczywistosc jest
    inna. Sporo ludzi ma otwarte konta w kilku bankach, czesto z faktu ze
    nie chca marnowac czasu na ich zamykanie.

    Reasumujac - nie dziwi mnie o tyle ze tak powinno sie do tematu
    podchodzic (tzn. masz rachunek >pol roku --> jestes starym klientem),
    w koncu najczesciej z innego banku przynosisz wlasnie historie za
    ostatnie pol roku ;-)

    > Teraz i tak praktycznie nie chcą dawać kredytu, więc co za różnica?

    No, moze byc jak z BIKiem beda wspolpracowac plusgsmy czy inne ery i
    nie bedziesz mogl sobie telefonu kupic. Albo miszkania. Albo jeszcze
    czegos.

    Ja bym tak pochopnie nie kladk kreski na tej instytucji, wesjc w ich
    zakres zainteresowan jest dosc latwo, wymigac sie z niego - trudno.

    --

    --w