  • Data: 2012-02-01 15:16:36
    Temat: Re: peRFIDność kart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "yoss" 4f291acd$0$1279$6...@n...neostrada.pl

    > Ja mam uszkodzoną kartę samoistnie, w bankomacie nie
    > sprawdzalem ale raczej powinno obyc się bez problemów
    > a element białkowy chyba tylko z 2 razy

    Bo białku zazwyczaj zależy na szmalu. :) A z jakiej karty poleje -- co
    za różnica. :) Co białka obchodzi, z jakiego portfela wyjmujesz makulaturę?
    Z ładnego, z cielęcej skóry, czy z ohydnego plastykowego... ;) Jak to
    mówią -- pieniądz nie śmierdzi. :)

    > zareagowal "o ale panu karta się połamała" transakcje chodzą bez zmian.

    I peRFIDności nie ma już w tej karcie dzięki tej złamce?

    > A porpos czy ktos wie, czy w aliorze nadal trzeba robić
    > jakies dziwne manewry zeby taką kartę bezpłatnie wymienić?

    Nie mam tam kart.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'