  • Data: 2005-06-10 10:23:33
    Temat: Re: pierwszy zgrzyt z BPH - karty kredytowe
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotrek_priv" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d8bouc$i8t$1@inews.gazeta.pl...

    > Tez się zastanawiamłem czy się przenieść do BPH - ale na razie
    > zrezygnowałem. Za dużo szumu marketingowego....

    ja się nie przenoszę - mBank zostaje, ale chcę dodatkową kartę

    > Tak na marginesie - dla zabawy przegladam ich ofertę pod kątem jakichś
    > "haczyków": np. karta jest darmowa pod warunkiem wygenerowania jakiegoś
    > obrotu na karcie.

    oczywiście - właśnie po to biorę kartę, żeby wygenerować obrót :)

    > I tutaj uwaga: nie na koncie karty (tzn. razem karta główna i dodatkowe)
    > tylko na pojedynczej karcie!

    dokładniej chyba jedna transakcja w ciągu pierwszych 3 miesięcy, a później
    chyba średnio 1500 zł miesięcznie czy coś w tym rodzaju - umowy jeszcze na
    oczy nie widziałem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )