    From: "Rokefeler" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Date: Wed, 20 Apr 2005 17:42:54 +0200

    news:d45sdk$fkq$1@news.onet.pl...

    > Gdzie wyczytałeś więc o 5.30 w Ustrzykach Dolnych?

    Te Ustrzyki to był akt dobrej woli , żeby pracownicy banku nie musieli
    bezskutecznie wieloktrotnie do mnie biegać.

    >Może tak zastanowisz się
    > nad tym, że nie zawsze to co Tobie się WYDAJE jest jednocześnie
    > rzeczywistością? No ale to już OT.

    A gdzie tu pisze że to ja mam biegać do banku z pieniędzmi a nie pracownik
    banku do mnie po pieniądze ?

    A teraz pytam poważnie i oczekuję poważnej odpowiedzi.
    Czy uważasz że to "obdarowany" powinienem ponosić konsekwencje błędu banku
    ?? , bo co do tego iż pieniądze należy WYDAĆ chyba się zgadzamy , pozostaje
    właśnie kwestia szczegółów.

    Analogia:
    Znajomy z Zairu zapomniał u mnie swojego laptopa , połapał się jak wrócił do
    domu.
    Uzyskałem niewątpliwie zatem nienalezną korzyść i należy ja wydać.
    Teraz szczegóły to ja mam na swój koszt jechać do Zairu czy znajomy ma
    przyjechać do mnie po laptopa?

    Pozdrawiam

    Rokefeler