    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: platne hasla w mBanku :(
    Date: Sun, 19 Apr 2009 07:58:29 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 kwiecień 2009 00:03
    (autor zlotowinfo
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsdiml$co6$1@inews.gazeta.pl>):

    > bo to chory pomysł, przejęte konto pozwoli na utworzenie listy haseł

    Nie pozwoli, co już wielokrotnie udowodniono.

    > prawdopodobieństwo trafienia jest baaardzo małe

    zdefiniuj bardzo małe. 4 cyfry OK? A czemu nie 3? albo 2? albo 1?
    Dla mnie 4 cyfry to duże prawdopodobieństwo trafienia. Porównaj je z
    możliwością trafienia 6 w lotto. Sporo większe, prawda? A 6 w lotto
    trafiają czasami.

    > pomyśl zanim napiszesz,

    Zawsze myślę. A że niektórzy nie myślą albo szukają pretekstu do zaczepki,
    to już nie moja wina.

    > też mi się czasami zdaża od tak szczelić bzdurę
    > lub niedopowiedzieć, po to jest cancel w czytniku grup

    No a jednak tego listu nie skasowałeś.

    --
    Tristan