  • Data: 2009-04-20 11:41:39
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-20 09:36, Marx wrote:

    > to samo bylo w ING Banku. Moze to ten sam idiota z marketingu, tylko do
    > innego banku sie przeniosl?
    > Ja bym skladal reklamacje - nigdzie w umowie nie ma obowiazku posiadania
    > telefonu

    To zależy jak na to patrzeć :-)
    O tym, że mBank najwyraźniej chciałby objąć rolę Chucka Norrisa i
    decydować o wszystkim, łącznie z tym kiedy jest południe, świadczy
    też inny numer:

    Chciałem zdefiniować pełnomocnictwo dla indywidualnego eMaxPlusa,
    nb. dla współwłaściciela ekonta. Podałem wszystkie identyfikacyjne
    dane osobowe, łącznie z numerem telefonu (po co im to ?), jakie
    tylko mLinek chciał (tak jak to było przy trzech innych
    eMaxplusach). I co ? Zażądano ode mnie podania adresu mailowego
    pełnomocnika, a gdy odmówiłem - odmówiono zdefiniowania
    pełnomocnika. Poprosiłem o uzasadnienie zmuszania mnie do podawania
    informacji *za* pełnomocnika i usłyszałem: paragraf 15, a po moim
    wybuchu śmiechu: paragraf 13 Regulaminu.

    Onże mówi:
    "§ 13.
    1. Dla udzielenia pełnomocnictwa niezbędne jest ustalenie tozsamosci
    pełnomocnika. W tym celu mBank ma prawo zazadac dokumentów
    tozsamosci potwierdzajacych prawdziwosc danych osobowych pełnomocnika.
    2. mBank ma prawo odmowy przyjecia pełnomocnictwa w razie powziecia
    watpliwosci co do prawidłowosci jego udzielenia, w tym
    autentycznosci podpisu Posiadacza rachunku."

    Więc złożyłem reklamację - z żądaniem odpowiedzi na piśmie - i oto
    po czasie niezadługim dostałem maila (!) z takim oto tekstem:

    "Szanowny Panie,

    w nawiązaniu do reklamacji numer [...] złożonej w dniu [...]
    uprzejmie informuję, iż proces ustanowienia pełnomocnictwa do
    rachunku pozostaje w zgodzie z Regulaminem otwierania i prowadzenia
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i oszczędnościowych w mBanku:

    § 13. [...tu cytat który już podałem...]

    Podanie adresu e-mail podnosi bezpieczeństwo procesu. Dzięki temu
    osoba ustanawiana pełnomocnikiem otrzymuje informację zwrotną z
    aktualną informacją dotyczącą procesowanych wniosków.
    [...tu nicnieznaczące wyrazy uprzejmości...]"

    Niezłe, co ?

    witrak()