  • Data: 2009-04-19 21:24:12
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    news:gs4nbi$196p$1@news.mm.pl...
    > Od 01.06.2009 hasla na papierku beda platne (ktos wie ile ?) :(
    > Trzeba bedzie pod koniec maja zamowic zestawik 4 sztuk :)
    >
    > Fantom

    malo tego. dzis probowalem zmienic opcje dotyczaca wysylania materialow
    marketingowych przez podmioty z grupy BRE Banku. i co? i nie akceptuje moich
    hasel z listy hasel jednorazowych, aczkolwiek mam jeszcze 3 pelne listy.
    dostaje taki komunikat:
    EFT0804: Potwierdzenie tej operacji jest możliwe tylko przy pomocy haseł
    smsowych. Aby aktywować usługę przejdź do sekcji Hasła jednorazowe i SMS lub
    skontaktuj się z operatorem mLinii.

    nie pozostawiaja nam wyboru. nie zdziwie sie jak w godzinie zero zablokuja
    wszystkim listy hasel jednorazowych. czy to nie wprowadzanie niedozwolonych
    zapisow do obowiazujacych umow? mozna to pod to podciagnac? ja nie musze
    miec komorki przeciez!