    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatno?ć kart? - dwa razy zabrało ;/
    Date: Thu, 6 Dec 2007 23:57:52 +0100

    wiadomości news:k7dfl3tce5to30hkm06g10gdlgjgse68r2@4ax.com...

    > Ale _może_ pobrać 161 zł.

    No i?

    > Nie musi. Wystarczy, że podłoży przed głowicę odczytującą POS-a drugą,
    > która będzi e'nadawać' odpowiednio.

    Trochę się orientuję w trendach w tej dziedzinie. Różne dziwne sposoby
    widziałem, ale jeszcze takiego nie. Co oczywiście nie oznacza, ze ktoś
    mógłby wpaść na tak niedorzeczny pomysł. Jeśli juz ktoś ma możliwość
    przechwycenia PIN-u i zapisu na karcie, to o wiele łatwiej, prościej i
    przyjemniej jest po prostu "wyczyścić" kartę, a nie bawić się w jakieś
    zabawy po kilka złotych. Poza tym nasz pytający dostał by 2 SMS-y z
    operacjami, a nie jeden.