  • Data: 2007-12-06 04:54:40
    Temat: Re: płatność kartą - dwa razy zabrało ;/
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 20:48:26 +0100, Roman Sąsiada napisał(a):
    > Nie, ponieważ do przekroczenia limitu liczą się operacje które fizycznie
    > obciążają kartę (= masz je na wyciągu).

    Nie, liczą się rozliczone transakcje i blokady.
    Na przykład w mBanku jest to standard, że przy zakupach przez internet
    blokada pozostaje mimo rozliczenia transakcji - już dwa razy tak miałem,
    raz było to na kwotę 1600 PLN i trochę zabolało... Za każdym razem musiałem
    interweniować na infolinii i dopiero wtedy blokada była usuwana :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"