    From: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: platnosc w EasyJet ("VISA debetowa")
    Date: Thu, 21 Apr 2005 12:00:19 +0200

    news:d47rmu$ff4$1@news.onet.pl...
    > Nie doczytałeś drugiej części mojego postu :-)

    To ty nie doczytałeś postu pytającego. Jemu chodziło o płatność w EasyJet
    polską kartą, która zostałaby potraktowana jako debetowa.

    [Ciach...]

    Dziękujemy za oczywisty wykład.

    > Wyjątkami wśród kart płaskich są karty Inteligo i DB
    > (obie debetowe) i VE Interia BPH (kredytowa).

    To spróbuj zapłacić VE Inteligo, tak aby została przez EasyJet potraktowana
    jako debetowa.

    > Poczytaj sobie tutaj
    > www.kartyonline.net na temat rodzajów podziałów kart. A co do tej
    > konkretnej
    > płatności, to karty wydawane do ROR przez Lukasa i Nordeę nie mają
    > odblokowanych transakcji IO/MO/TO. Jeżeli chcesz pozostac przy tych 2
    > bankcha to musisz sobie wyrobić w któryms z nich karte wypukłą (Lukas ma
    > kredytową, Nordea charge). Albo wyjście najszybsze - otworzyć konto
    > Inteligo
    > i zapłacić ich kartą. Ewentualnie zapłacić inaczej niż kartą.

    Znowu brak uważnego czytania. Skoro zapłacił 6,5 EUR za płatność to musiał
    jakąś kartą zapłacić.
    Podsumowując:
    Nie ma żadnej polskiej karty płatniczej, która zostałaby potraktowana przez
    EasyJet jako debetówka. Jeśli jest inaczej to mnie oświećcie. I'll be very
    happy.

    Dawid Kulbicki