  • Data: 2010-02-06 21:42:46
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@k...eu> wrote in message
    news:hkkhft$anh$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewna osoba, czyli pmlb,
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > ?
    > _Wydawca_ karty macza w tym palce,
    > że sklep bierze prowizję za płatność plastikiem?

    A kto? sw, Mikolaj?
    To wydawca nie powiedzial, ze placac karta mozna sie spodziewac doliczenia
    dodtkowych kosztow.
    Wydaje mi sie, ze problem jest na lini sklep wydawca karty, ale sklep nie
    jest wydawca karty wiec o co biega?
    To bank powinien sie tak ze sklepem dogadac by klient nie ponosil
    dodatkowych oplat-nie?
    W takim razie po co ten "plastik", zeby ladnie wygladalo? Ale jak na sam
    wyglad (przynajmniej dla mnie) to za drogo.