  • Data: 2010-02-07 00:30:50
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wówczas sam bym w takim sklepie nie kupował. Są takie, które w ten
    > sposób kalkulują cenę, że płacąc plastikiem nie jestem za to karany.
    > I z głowy.

    ale za to placisz, moze byc prowizja ukryta tak czy siak za to pewnie placi na
    koncu klient.

    Teraz wezmy pod uwage zbierznosc - Vobis to sklepy z komputerami. A w znanym,
    duzym sklepie we Wroclawiu sa takie same/podobne "praktyki". Wiem ze marza na
    sprzet IT na rynek SOHO (czyli popularny - dla domu i malego biura, nic
    "high-tech" za gruba kase) jest rzedu kilku procent = NISKA. Kiedys mozna bylo
    ladnie zarabiac na handlu pecetami, teraz taki sklep jest na kazdym rogu +net
    (zatrzesienie). Marza musi byc niska by byla konkurencyjna cena. A marny zysk
    zjada jeszcze klient ktory chce zaplacic karta... brrrr

    Moze u svarowskiego (czy jak tam) jak kupujesz jakies swiecidelka to ich wali
    taka prowizja :-)

    Teraz pytanie o mozliwosc negocjacji wysokosci prowizji z takimi polcardami,
    e-cardami czy evalonami. Jesli ktos kreci na kartach np 20 000 miesiecznie to
    jak niskie moga byc prowizje?