eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatnośćkartąRe: płatnośćkartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!localhost!smol
    ik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatnośćkartą
    Date: Sat, 13 Feb 2010 16:59:11 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1002131652510.1012@quad>
    References: <6...@n...onet.pl> <4b6daeef$1@news.home.net.pl>
    <p...@l...org.pl> <4b6e09bb$1@news.home.net.pl>
    <p...@l...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266081087 13936 83.15.167.123 (13 Feb 2010
    17:11:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 17:11:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@l...org.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517610
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 7 Feb 2010, Olgierd wrote:

    > Dnia Sun, 07 Feb 2010 01:30:50 +0100, Papkin napisał(a):
    >
    >> ale za to placisz, moze byc prowizja ukryta tak czy siak za to pewnie
    >> placi na koncu klient.
    >
    > Z pewnością jest tak jak mówisz.
    > Jednak nie zauważyłem relacji tego rodzaju, iżby w sklepach, gdzie można
    > płacić plastikiem było po prostu drożej.

    Za to jest relacja odwrotna.
    Te sklepy (mowa o posiadających "fizyczne" placówki), w których jest
    najtaniej, nie akceptują kart lub stosują "sztuczki" z 3% rabatem
    gotówkowym.
    I być może łamią prawa konsumenckie ;P
    (ciekawe jak wielu konsumentow zdaje sobie sprawę, że każde takie
    "prawo" w rodzaju "zwrotu do 10 dni" *kosztuje*, albo w pieniądzu
    albo w ryzyku kupienia używanego towaru, więc albo ma być tanio,
    albo dobrze).

    > Okazuje się, że sprzedawca ma
    > jeszcze inne mechanizmy do sterowania ceną sprzedaży.

    A jakże, w górę - zawsze :D

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1