  • Data: 2010-02-13 15:59:11
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Feb 2010, Olgierd wrote:

    > Z pewnością jest tak jak mówisz.
    > Jednak nie zauważyłem relacji tego rodzaju, iżby w sklepach, gdzie można
    > płacić plastikiem było po prostu drożej.

    Za to jest relacja odwrotna.
    Te sklepy (mowa o posiadających "fizyczne" placówki), w których jest
    najtaniej, nie akceptują kart lub stosują "sztuczki" z 3% rabatem
    gotówkowym.
    I być może łamią prawa konsumenckie ;P
    (ciekawe jak wielu konsumentow zdaje sobie sprawę, że każde takie
    "prawo" w rodzaju "zwrotu do 10 dni" *kosztuje*, albo w pieniądzu
    albo w ryzyku kupienia używanego towaru, więc albo ma być tanio,
    albo dobrze).

    > Okazuje się, że sprzedawca ma
    > jeszcze inne mechanizmy do sterowania ceną sprzedaży.

    A jakże, w górę - zawsze :D

    pzdr, Gotfryd