  • Data: 2005-10-10 14:00:32
    Temat: Re: po co komu kk - dywagacje [długie]
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gg wrote:
    > A dla niektórych czas jest równie cenny jak pieniądze lub nawet
    > cenniejszy.

    W rzeczy samej.
    Dlatego mozna zlecic splate 100% karty, wylaczyc wszystkie opcjonalne oplaty
    podwyzszajace korzystanie z karty - i korzystac z niej.
    Ja po prostu nie rozumiem jednego - dlaczego tak trudno ci zaakceptowac
    mysl, ze dla niektorych karta kredytowa jest rzecza bardzo przydatna?
    Ze moge ja wykorzystywac tak samo jak ty debetowke (tyle, ze ja wole
    embosowana).
    Zupelnie tego nie rozumiem. Moze zatem przyjmij do wiadomosci, ze jest coraz
    wieksze grono osob, ktore korzystaja z tego instrumentu i jest zadowolona. I
    juz.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...