  • Data: 2005-10-10 14:58:29
    Temat: Re: po co komu kk - dywagacje [długie]
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gg wrote:
    > Automatyczna spłata KK - to by mi się podobało - ale tego chyba nie
    > da się zrobić dla każdej KK?

    Nie wiem czy sie nie da. W Multi sie da, mBanku tez, w Millennium tez, w
    Citi rowniez.
    warunkiem jest posiadanie konta w danym banku, ale cos mi sie kolacze, ze
    juz ktos wprowadzil lub chce wprowadzic polecenie zaplaty.

    > Łącznie z wyłaczeniem opłaty za wznowienie karty? - to byłoby zbyt
    > piękne...

    Pamietaj, ze za debetowa karte embosowana musisz rowniez placic. Bezplatna
    karta do RORu tez jest raczej wyjatkiem niz sttnadardem. Co do oplat -
    owszem - jak robisz odpowiedni "ruch" na koncie. Z drugiej strony - w tkaim
    citku nie ma problemu -= dzwonisz, udajesz ze rezygnuejsz i masz karte za
    free. W innych bankach podobnie. Grunt to poszukac.

    > To nie tak. Jeżeli ktoś wie, że za wznowienie darmowej KK zapłaci po
    > roku 60zł i nie przeszkadzają mu lichwiarskie opłaty przy
    > opóźnieniach w spłacie zadłużenia to ok. Jego sprawa i jego
    > pieniądze. Ale taka karta nie jest DARMOWA i dobrze żeby ludzie to
    > sobie uświadomili przed podpisaniem umowy z bankiem.

    Pamietaj, ze _moze_ byc darmowa. Jak sie tylko troche postarasz. Karta
    debetowa tez nie jest darmowa do konca. Tez musisz poszukac :)

    > Ponieważ cenię sobie Twój głos na tej grupię dodam tylko, że osobiście
    > odczuwam duży dyskomfort przy wydawaniu cudzych pieniędzy, a tak się
    > dzieje przy płatnościach KK. Pewnie dlatego mam taki stosunek do
    > niej. ;)

    Nooo - to nie tylko twoj problem :) Sporo osob ma taki problem. Odroczenie
    wydatkow przez miesiac powoduje, ze uzywasz kasy z kredytu + tego co masz na
    jej splate. Pozniejsz budzisz sie z wielkim kredyttem do splatyu - podobnie
    jak masz wiecej kart - niby malo - ale suma sumarum splata nagle rosnie do
    duzej kowty.
    Rozwiazaniem jest kontrola i przelewanie na osobne subkonto tej kasy ;) (ale
    to czasochlonne), albo... kombinowanie nie jak mniej wydac, tylko jak wiecej
    zarobic :) O i wtedy problem sie rozwiazuje automatycznie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...