eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipo prostu, po ludzku!?Re: po prostu, po ludzku!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po prostu, po ludzku!?
    Date: Thu, 14 Jan 2010 11:47:42 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <himr6t$gu$1@news.interia.pl>
    References: <hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aauj172.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1263464479 542 83.6.17.172 (14 Jan 2010 10:21:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2010 10:21:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515569
    [ ukryj nagłówki ]

    "RobertS" news:hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl

    > [...]
    > nie wiem czy mam się śmiać czy płakać i przede wszystkim czy tak temat
    > zostawić?

    I jedno i drugie i napewno tematu tak nie zostawiać - interweniować bo IMHO
    takie standardy zwyczajnie się w pale nie mieszczą.
    Kilka lat temu "ustawiałem do pionu" obsługę jednego z oddziałów ING -
    poskutkowało.

    > olewanie klienta, spożywanie posiłku na obsłudze, spóźnianie się do
    > pracy - koszmar!

    To była francyza czy normalny oddział?

    > myślicie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa
    > pracowników była właściwa czy może olać temat i następnym razem udać się
    > do innego oddziału???

    Spytać zawsze można, ale ja na twoim miejscu wyłożył bym kawę na ławę.
    Dodatkowo poinformował e-mailem itp. "górę"/centralę co się w ich
    placówkach/francyzach wyczynia.
    Nie wiem jak w Polbanku, ale w innych bankach takie interwencje pomagały.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1