eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipo prostu, po ludzku!?Re: po prostu, po ludzku!?
  • Data: 2010-01-14 13:36:56
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 14 Sty, 11:39, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
    >
    > chcia em nam wi kobit na kk Polbanku, po drodze by a plac wka wi c
    > wst pili my (godz. 10.20, plac wka czynna od 10.00), a w rodku jedna
    > pani je dzi na szmacie (i dobrze, bo czysto to podstawa), poza tym
    > wiele stanowisk....
    >
    > przy pierwszym pani obs ugiwa a pana - klarowa a mu nt. kredytu hipotecznego
    > przy drugim pani rozmawia a przez tel., po jej charakterze mo na by o
    > wywnioskowa , e dot. prywatnej sprawy, w tzw. mi dzy czasie pani
    > chcia a chyba zje niadanie, ale jak zobaczy a klient w to schowa a
    > pod biurko, min o kilka minut i NIC, stoimy sobie na rodku obok pani
    > wycieraj cej pod ogi, pe en luzik....
    >
    > po kolejnych kilku pani (gadaj ca przez tel.) zapyta a w czym mo e pom c
    > (u y a interesuj cej formy na TY), powiedzia em, e chcieli my
    > porozmawia nt. kk, ona na to, e tym zajmuje si kolega a ona si nie
    > zna (na stanowisku mia a napisane ma e przedsi biorstwa); mieli my
    > poczeka 10 min. a kolega przyjdzie...zrobi o si troch niezr cznie,
    > my czekamy a ona nie mo e/nie umie pom c i ani nie pogada ani nie zje ;-/
    >
    > zadzwoni a do kolegi i pr bowa a z nim ustali (generalnie) jak nas
    > sp awi , jak poprosi em o druk zaswiadczenia o zarobkach to panika w
    > oczach, nie mia a i znowu gdzie dzwoni a
    >
    > wreszcie pojawi si kolega a ona uciek a na zaplecze; kolega
    > najwidoczniej dopiero przyszed do pracy (35 min. po otwarciu plac wki),
    > albo by w sklepie (obok centrum handlowe) albo korzysta z us ug
    > pobliskiego lodowiska (str j o tym wiadczy ), wydrukowa
    > za wiadczenie...na tym wizyta w plac wce si zako czy a, bo bez
    > za wiadczenia wniosku z o y nie mo na
    >
    > nie wiem czy mam si mia czy p aka i przede wszystkim czy tak temat
    > zostawi ?
    >
    > olewanie klienta, spo ywanie posi ku na obs udze, sp nianie si do
    > pracy - koszmar!
    >
    > my licie, e warto zapyta kierownika plac wki czy taka postawa
    > pracownik w by a w a ciwa czy mo e ola temat i nast pnym razem uda si
    > do innego oddzia u???
    >

    Podaj dokładny adres placówki to będą mieć darmową reklamę ;-)


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1