eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipo prostu, po ludzku!?Re: po prostu, po ludzku!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!o28g2000yqh.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po prostu, po ludzku!?
    Date: Thu, 14 Jan 2010 05:36:56 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 53
    Message-ID: <7...@o...googlegroups.com>
    References: <hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 160.83.30.147
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1263476216 10572 127.0.0.1 (14 Jan 2010 13:36:56 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2010 13:36:56 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o28g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=160.83.30.147;
    posting-account=ordtjgoAAACx91fSgXlaKSwiyJE6fkxc
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 webwasher (Webwasher 6.8.4.4850)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.2; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.4506.2152;
    .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515591
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Sty, 11:39, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
    >
    > chcia em nam wi kobit na kk Polbanku, po drodze by a plac wka wi c
    > wst pili my (godz. 10.20, plac wka czynna od 10.00), a w rodku jedna
    > pani je dzi na szmacie (i dobrze, bo czysto to podstawa), poza tym
    > wiele stanowisk....
    >
    > przy pierwszym pani obs ugiwa a pana - klarowa a mu nt. kredytu hipotecznego
    > przy drugim pani rozmawia a przez tel., po jej charakterze mo na by o
    > wywnioskowa , e dot. prywatnej sprawy, w tzw. mi dzy czasie pani
    > chcia a chyba zje niadanie, ale jak zobaczy a klient w to schowa a
    > pod biurko, min o kilka minut i NIC, stoimy sobie na rodku obok pani
    > wycieraj cej pod ogi, pe en luzik....
    >
    > po kolejnych kilku pani (gadaj ca przez tel.) zapyta a w czym mo e pom c
    > (u y a interesuj cej formy na TY), powiedzia em, e chcieli my
    > porozmawia nt. kk, ona na to, e tym zajmuje si kolega a ona si nie
    > zna (na stanowisku mia a napisane ma e przedsi biorstwa); mieli my
    > poczeka 10 min. a kolega przyjdzie...zrobi o si troch niezr cznie,
    > my czekamy a ona nie mo e/nie umie pom c i ani nie pogada ani nie zje ;-/
    >
    > zadzwoni a do kolegi i pr bowa a z nim ustali (generalnie) jak nas
    > sp awi , jak poprosi em o druk zaswiadczenia o zarobkach to panika w
    > oczach, nie mia a i znowu gdzie dzwoni a
    >
    > wreszcie pojawi si kolega a ona uciek a na zaplecze; kolega
    > najwidoczniej dopiero przyszed do pracy (35 min. po otwarciu plac wki),
    > albo by w sklepie (obok centrum handlowe) albo korzysta z us ug
    > pobliskiego lodowiska (str j o tym wiadczy ), wydrukowa
    > za wiadczenie...na tym wizyta w plac wce si zako czy a, bo bez
    > za wiadczenia wniosku z o y nie mo na
    >
    > nie wiem czy mam si mia czy p aka i przede wszystkim czy tak temat
    > zostawi ?
    >
    > olewanie klienta, spo ywanie posi ku na obs udze, sp nianie si do
    > pracy - koszmar!
    >
    > my licie, e warto zapyta kierownika plac wki czy taka postawa
    > pracownik w by a w a ciwa czy mo e ola temat i nast pnym razem uda si
    > do innego oddzia u???
    >

    Podaj dokładny adres placówki to będą mieć darmową reklamę ;-)


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1