  • Data: 2010-01-15 07:47:34
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:51:39 +0100, RobertS napisał(a):

    > Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w
    > tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba
    > przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

    Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia
    nie ma co raczej patrzeć. PKS to prawdziwa zagadka hłe hłe. Na początku
    też było to szokiem i w ogóle, ale po kilku dniach załapałem o co chodzi.
    I chyba to jest metoda, na cały ten zgiełk i pęd za nie wiadomo za czym
    (głównie kasą). Tak jak wspomniał Witek kraje ameryki południowej - bieda
    i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na
    świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne!

    http://przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,5215.htm

    Xenocide