  • Data: 2006-10-23 05:42:24
    Temat: Re: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jakuboff" <j...@i...mail> wrote in message
    news:cZydncBDA8_ZaqbYnZ2dnUVZ_qOdnZ2d@rcn.net...

    > Karta w temacie. A nie wiem czy adres 'zasilenia.simplus.pl' cokolwiek tu
    > zmieni, skoro mowie, ze przekierowuje do polcard.com.

    Czesto taki adres jest najwazniejszy, bo moze nt kierowac na fake www. Jesli
    nie bylo proby autoryzacji to moze oznaczac, ze na taka strone trafiles i
    dane o karcie wpadly w rece osob, ktore beda chcialy zrobic z nich uzytek.
    Lepiej sprawdz jeszcze raz cala sciezke jaka przeszedles, to czy transmisja
    byla szyfrowana i czy certyfikaty byly poprawne.

    MK