  • Data: 2008-10-08 12:54:14
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech wrote:

    > Po co chciales KK w mbanku, gdzie jednak musisz za nia placic, jak masz w
    > Citi bezplatną na 2 lata i z dodatkami do wyboru? Przelewy z mbanku masz
    > obecnie za darmo, na spłate tej swojej KK Citi...

    Bo ja mam już 2 karty z mbanku, które zostały mi z dawnych czasów i do
    tej pory nie chciało mi się ich oddawać. Ostatnio, żeby było taniej i
    wygodniej, chciałem się ich pozbyć i wymienić po prostu na jedną o
    większym limicie, ale mi odmówili. Bezczelnie stwierdzili, że "moja
    aktualna sytuacja finansowa nie daje wystarczającej podstawy dla
    przyznania wnioskowanego produktu kredytowego". Ciekawe, że dla dwóch
    osobnych kart jednak takową podstawę znaleźli...

    --
    MiCHA