  • Data: 2009-02-09 21:19:44
    Temat: Re: polowanie na mieszkanie od komornika
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zakup nieruchomości to nie zakup bułki za 20gr i moja gwarancja nic
    > nikomu nnie da. Napisałem jak jest na moim terenie a jak ktoś zdecyduje
    > sie wydac kilkaset tysięcy na mieszkanie z licytacji to mam nadzieje
    > dopyta miejscowego komornika jakie sa zasady i terminy wplat

    Zasady i terminy wpłat nie ustala komornik, tylko KPC. Zaufasz
    komornikowi, który _powie_ "spoko, poczekam, aż pan uzbiera"? A po
    ustawowym miesiącu _napisze_ "zgodnie z KPC, w związku z brakiem
    wymaganej wpłaty, zatrzymuję wadium i unieważniam wynik licytacji".

    Kupno mieszkania to nie bułka i ja w _słowo_ komornika w tej kwestii bym
    nie wierzył.

    --
    Pete