  • Data: 2009-02-09 05:32:00
    Temat: Re: polowanie na mieszkanie od komornika
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał/a:

    > Bzdura.
    > Byłem w swoim życiu na kilkudziesięciu licytacjach. Kilka rzeczy na takich
    > licytacjach kupiłem(mieszkania co prawda nie) i nie zauważyłem aby komornicy
    > coś ustawiali. Ustawiaja raczej sami licytujacy. Np ktoś komu zależy na
    > kupnie po cenie wywoławczej odpala pozostałym osobą działke i Ci nie
    > przebijają jego oferty. Sam w ten sposób kiedys niechcacy zarobiłem kilka
    > stówek. Po prostu byłem zainteresowany zakupem pewnej rzeczy, wpłaciłem
    > wadium a przed licytacja podszedł do mnie jej drugi uczestnik i zaproponował
> [...]

    Spółdzielnie handlują mieszkaniami już opróżnionymi, bez lokatórów ( w
    każdym razie ta, w której jestem członkiem).
    W bloku, w którym mieszkam już chyba ze 6 osób/rodzin kupiło mieszkania
    i są to albo administratorka z administracji albo koleżanka/rodzina
    pracownika, czy kierownika. Tyle wsiurów teraz nawsadzali, że płakać się
    chce na sam widok.

    --
    animka