eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-03 14:28:40
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.04.2012 14:22, MarcinF pisze:

    > Pomijając kwestie przyniesienia gotówki i nie otrzymania za to żadnego
    > pokwitowania, to najistotniejsze jest dla mnie jest to czy prawidłowo
    > podpisany wydruk z terminala daje sprzedawcy możliwość późniejszego
    > ściągnięcia płatności z karty mimo błędu pracownika obsługującego terminal.
    >
    > Chcę poprostu wyeliminować możliwość, że za parę miesięcy na wyciągu
    > magicznie pojawi się ta transakcja.

    Jeśli na kwitku z terminala masz "niezgodny podpis" to transakcja
    została odrzucona i sprzedający nie może jej zrealizować.

    Jednak dla pewności zażądałbym zwrotu kwitka z podpisem.

    Jeśli nie będą chcieli go oddać - odesłałbym ich na drzewo, zwłaszcza że
    można uznać, że na paragonie jest informacja o opłaceniu gotówką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1