eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-03 14:22:24
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-02 18:12, Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:4f78fc47$1@news.home.net.pl...

    > NA paragonie przeważnie bywa wzmianka, czy zapłacono gotówką, czy kartą.
    > Choćby w celu rozliczenia dziennego utargu.

    Na samym dole paragonu jest dosyć lakoniczna wzmianka "GOTÓWKA PLN",
    tak na zdrowy rozum sugeruje to że paragon został wydany w związku
    z płatnością gotówkową...

    Pomijając kwestie przyniesienia gotówki i nie otrzymania za to żadnego
    pokwitowania, to najistotniejsze jest dla mnie jest to czy prawidłowo
    podpisany wydruk z terminala daje sprzedawcy możliwość późniejszego
    ściągnięcia płatności z karty mimo błędu pracownika obsługującego terminal.

    Chcę poprostu wyeliminować możliwość, że za parę miesięcy na wyciągu
    magicznie pojawi się ta transakcja.