eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Data: 2012-04-03 14:29:27
    Temat: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-02 02:36, witek pisze:

    > Gotowki jakos nie lubie, bo kiepsko po niej widac kto ile i za co placil.

    No właśnie, a oni chcą tylko gotówkę bo paragon już wystawili...

    > Co do sciagniecia z karty to technicznie jak najbardziej ma taka
    > mozliwosc. Wystarzcy mu numer i data waznosci. Moglby to spokojnie
    > zrobic bez ciebie, a na pewno juz bez problemu moze to zrobic za twoja
    > zgoda. Fizycznie karta nie jest mu do niczego potrzebna.

    Z tego co się orientuję to u sprzedawcy zostaje chyba numer i data
    ważności karty, w tym przypadku został też prawidłowo podpisany przez
    klienta wydruk z terminala, stąd właśnie moje obawy czy sprzedawca
    np. przez jakąś procedurę reklamacyjną nie obciąży karty i ewentualnie
    ile ma na to czasu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1