eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klient ów... :)
  • Data: 2002-02-20 08:22:54
    Temat: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Tue, Feb 19, 2002 at 07:27:47PM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > Może. A tą miarką jest pojęcie człowieka...

    Przeciez ja nie kaze bankowcom _ponizac_ sie w stosunku do mnie.

    > A propos Lukasa - uważam, że przyczyną takiego braku szacunku klientów jest
    > formuła banku "rodzinnego". Nachleje się taki, awanturę zrobi żonie, potem
    > przyjdzie do banku i myśli, że też sobie może. Jednak marmurek (ten dosłowny),
    > okienko, strażnik etc. wzbudzają respekt w "klientach".

    Stary, czy nie przesadzasz? Przeciez wlasnie powiedziales ze masz
    zamar lekko zastraszyc klienta. Zapominasz moze jaki jest cel
    dzialania banku? Przeciez temu bankowi zalezy na kliencie i jego
    kasie, bank nie dziala tylko dla samego siebie, to nie IBM!

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1