eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Data: 2002-02-19 21:27:34
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Feb 2002 08:15:10 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >Bo _psim_ obowiazkiem banku jest wywiazywac sie ze swoich
    >obowiazkow, bo wlasnie za to dostaja kase. I maja caly czas byc mili,
    >grzeczni i spokojni.
    >
    >No sorki, ale jesli przedstawiciel banku lub bank sam w sobie bedzie
    >dla mnie nieuprzejmy to sobie pojde - robilem to juz nie raz ;-)
    >
    Psie obowiazki to ma tylko pies (nie gryzc pana) :-). Natomiast
    bankowym obowiazkiem banku jest byc rentownym i wiarygodnym.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1